Sukladno Zakonu o zaštiti od elementarnih nepogoda (Narodne novine br. 73/97 i 174/04 ) i Metodologiji za procjenu štete od elementarnih nepogoda (Narodne novine br. 96/98), te Odluci Župana Varaždinske županije od 26.09.2014.god. o proglašenju elementarne nepogode od poplave za područje Općine Veliki Bukovec, obavještavamo mještane o postupku podnošenja PRIJAVA ŠTETA OD ELEMENTARNIH NEPOGODA.
Sukladno Zakonu o zaštiti od elementarnih nepogoda (Narodne novine br. 73/97 i 174/04 ) i Metodologiji za procjenu štete od elementarnih nepogoda (Narodne novine br. 96/98), te Odluci Župana Varaždinske županije od 26.09.2014.god. o proglašenju elementarne nepogode od poplave za područje Općine Veliki Bukovec, obavještavamo mještane o postupku podnošenja PRIJAVA ŠTETA OD ELEMENTARNIH NEPOGODA.
Rokovi za prijavljivanje štete
Dužnost je svake fizičke i pravne osobe prijaviti štetu u skladu sa člankom 28. stavak 1. i 2. Zakona o zaštiti od elementarnih nepogoda. Obrazac EN-P kojim se prijavljuje šteta od elementarne nepogode možete preuzeti osobno u prostorijama Općine Veliki Bukovec, ili preuzeti sa Internet stranice Općine www.velikibukovec.hr. Ispunjenu prijavu možete predati u ponedjeljak 6.10.2014. godine u vremenu od 8-17 sati te dana 07., 09. i 10. listopada 2014. u vremenu od 8-15 sati.
Prijava štete
Šteta se prijavljuje na obrascu EN-P “Prijava štete od elementarne nepogode”(Obrazac za štetu od poplave). Obavezno je upisati OIB te IBAN bankovnog računa.
Uz prijavu štete potrebno je priložiti posjedovni list i zemljišno knjižni izvadak za nekretninu za koju se prijavljuje šteta ili upisnik kao i ugovor o zakupu ako se nekretninom raspolaže temeljem zakupa, odnosno ukoliko je šteta nastala na zakupljenom zemljištu. Nepotpuni zahtjev neće se zaprimati.
Svi oštećeni, koji imaju osigurane nekretnine ili poljoprivredne kulture nemaju pravo na prijavu šteta.
Jedinstveni upravni odjel
Općine Veliki Bukovec